Resursdag!

Hej!

Idag va vi lediga från skolan hela dagen, kände att de verkligen behövdes en ledig dag. De va så skönt att kunna sova ut och vakna när jag ville. När jag vaknade så käka jag frukost framför tvn och kollade på sjunde himlen,jätte mysigt vare. Efter det så låg jag bara och degade i soffan,fanns verkligen inget att göra! Sen när alla mina vänner va på väg hem från skolan så började jag fixa mig och gick till bhp,där mötte jag Fisen,minna och gugge,mycket trevligt (: vi drog ner till Fliseryd och satt där och gjorde typ inget,unkan va inte öppen idag så fanns inget att göra. För övrigt så vill jag bara ge extra många plus poäng till min underbara pojkvän som orkar kämpa fast han mår så jävla dåligt! Jag är verkligen stolt över dig Jonas, du vet att jag finns för dig!

Sen vill jag också påpeka att jag saknar mina älskade vänner i stockholm jätte mycke,de va så länge sen jag träffade er!

Nu blire tvn och en kopp teh(:
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Frida Ringblom

Saknar dig Maliiin!! <3

2009-11-30 @ 10:31:33
URL: http://ringbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0