Ont i lungorna!

Dagen började för mig kl 05.00 idag,inte kul! Bussen till skolan gick vid 05.52 och jag va i skolan vid 08.15. Vi hade prov i Ergonomi,de gick faktiskt bra,även fast jag bara hade läst igenom de 1 gång. När vi hade bageri idag så började jag känna att jag fick ont i mina lungor,trodde att de skulle gå över men sitter fortfarande och har ont i lungorna,jaja sånt man får leva med. När jag väntar på  bussen hem från Mönsterås så får jag ett sms av min mor som skriver att min kusin har åkt in till sös(södersjukhuset) akut för att hon svimma och fick andningssvårigheter,hon låg även i koma e stund,och allt på grund av svininfluensa sprutan,och den ska jag ta nästa vecka,INTE KUL! Är livrädd för att ta den. Någon som känner samma sak? Aja,nu ska jag äta lite frukt och glass.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0