Lördagsmys!

Vaknade upp bredvid älskling och de va helt underbart! Att känna värmen från den man älskar och veta att han bara ligger några cm ifrån en är helt underbart (: kärleken är underbar. När vi hade gått upp och ätit frukost så gick vi ut till kossorna och hälsade på dom,sen körde vi lite traktor,är faktiskt stolt över att jag körde traktor för första gången idag,haha!
Sen vill jag påpeka att jag saknar Sandra Molin jävligt mycke,är inte lika roligt i skolan utan henne! Men vi har kommit på att om hon flyttar till Norge så ska jag följa med,vi ska bli fiskrensare,mm roligt!

Sen vill jag också påpeka att allt folk har blivit så falska,jag nämner inga namn. Men de är helt sjukt hur världen har förändrats sen man va liten liksom. Aja,folk förändras.
Nu ska jag kolla på tv med mammsen och äta chips(:
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0