Livet leker!

Hej,

Dagen började jättre bra,gick upp vid 07.00 för att hinna med 07.40 bussen till skolan. Hann precis i tid innan bussen gick. När jag kommer fram till mönsterås så möts jag upp av min pojkvän. Jag Jonas och Fisen gick till klt och tog bussen där ifrån in till kalmar. Efter vi hade varit i skolan ett tag så skulle vi gå och möta M som hade fått problem med bilen,när vi går från skolan så märker vi att de är några som följer efter oss och vi blir lite fundersamma! De visar sig att dom bara är ute efter bråk,och sen hjälper de ju inte så mycke när dom är påverkade av annat än alkohol(om ni förstår?). Dom kastar pinnar mot Jonas huvud,jätte barnsliga om ni frågar mig! När jag kom hem från skolan så käka jag lite mat sen ut och ner till flajset för att sitta på unkan och inte göra något alls. Har fått jätte ont i ryggen igen,funderar på om jag inte ska börja äta min verktabletter igen,men de återstår att se! Nu ska jag fixa en macka och lite teh,sen lägga mig och kolla på oth.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0